Gammla bilder på mig!!!! D:

OMG! Jag hittade gammla bilder på mig. Jag kan vara så snäll och vissa några här :P Men jag varnar er, jag ser liten ut/inte bra ut/nyvaken/jag vetefan xD
 

Jag och en hundvalp (minns inte vilken, hade 2) Jag är igentligen brunet :o


Jag, hundvalp (minns inte namn) och Jesper tror jag

Jag och en kanin unge som hette Wilma. Tyvärr dog hon

Jag rider på Benke

Jag matade ankor och duvor :3

Fråga inte... Men jag älskade den kläningen!!!! 

Skolarbete. Jag fick spec hjälp ett tag med stavning :c För min lärare kunde inget -.-''

Vad ska ja säga, smilgropar har jag ja. Men ormen, BAM, det är den är vacker

Jag har gått på ridskola... En gång i tiden... Så de så!

4:an, riddardubbningen.. Mamma gjorde kläderna till mig och skölden gjorde jag själv... Har kvar den

Jag vet inte vilken klass elelr hur gammal jag va, men jag ville vara blond ett tag och jag va det. I min famn har jag min dåvarande katt Sötnos. Nu finns hon inte bland oss mer, eller det va ett tag sen hon dog (eller blev mördad, beror på hur man ser de)
Och ja... Jag fick testa och jag gillade det. Har tvärtom nu xD

Båt, trång korridor, såklart att ja va tvungen att testa!!!!
 
Omg... Det va några bilder på mig när jag va yngre och det finns säkert fler! Alla va innan jag började i ks!!! Men ja...
 
MYSA MED KEV NU OCH KOLLA PÅ FILM FTW!!!!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0