Hemma från Gävle

Vi va som sagt hos Kevins farmor. Det va trevligt. Hans farmor va rolig å snäll, vissade bilder på Kevin som liten å yngre :3 Han va fett söt, som alla är när dem e små liksom. 
Sen gick vi ner till centrum. Först köpte Kevin asmycke godis och sockadvadd till mig :3 
Därefter en goth affär. Det va ju fan faligt! Fanns så mycke man ville ha!!! D: 
Sen köpte vi dricka, 2 liter cola och en del energi dricka. 
Sen möte vi Kevins lillebror och senare hans vänner. 
Och nu är vi hos Kevin igen med allt. Och till mat blir de typ pizza. Kommer fan inte våga väga mig när jag kommer hem!!! D: 
VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM!?
Så kommer jag känna mig, kommer få rulla fram överallt xD
Men ja. Nu ska Kevin och jag kolla på film, sen blir de väl mat och ja, mer film och en massa godis å läsk å chips!!! :D
 
Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Freja :3

Å därför ska du börja på Aikidon igen :)

Svar: Men de va ju tråkigt. Men nej, under sommaren ska ja köra på brors boxnings påse ;)
Sarah

2012-12-29 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0