Hemma

Då va jag hemma å nyduchad. Kevin fann sig till rätta vid sin dator och spelar lol såklart.... Så de känns ju bra att han har saknat sin dator xD 
 
Och ja fick en fråga, så ja ska svara på den ^^
Anonym
Du kan skriva om hur du ska fira nyår? :D <3
Jo, jag ska vara hemma med min pojkvän Kevin. Min bror är inte hemma och mina föräldrar är på fest, dem kommer hem på tisdag. Så jag får FF med Kevin. Vi ska laga mat, vet dock inte riktigt vad. Men så ska vi mysa och ta de lugnt. Men innan kl blir 23.30 så ska ja ta ut hundarna så dem får göra sitt ordentligt, för dem blir nervösa av raketerna. Och jag bor på landet, så dem brukar kunan skjuta tidigare. Men iallafall, så ska Kevin å jag skjuta raketer, jag kommer ta kort ofc och så ska vi skåla för ett nytt år. Sen ska vi gå in och jag ska ta ut hundarna igen och sen ska vi vara uppe, kolla på film, mysa och bara vara. Så trevligt kommer vi ha. Hoppas att vi inte misslyckas med någon raket bara, som vi gjorde förra året hos morfar xD
 
Bild från förra året hos morfar, första raketen satt fast i marken och smälldes på marken, jag fick denna bild då xD
 
Så, det är mina nyårsplaner de. Hoppas att de går bra med raketerna, så vi inte råkar skjuta över några till grannarna ;) 
 
Men ja.. Jag ska ta in lite kläder i min garderob, äta GODIS (har fan över 1,5 kg typ xD) och sen dö lite av allt godis xD 
Men kom gärna med fler tips på vad jag kan skriva om ^w^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0