Kväll

Till middag fick jag en räksallad! :D Jag äter inte upp hela, så mycke kan ja inte äta, men då får jag resten till frukost ju ;) Måste försöka bli bättre på att äta mat. Fick min första blodsockerfall för någon dag sen, inte kul...
 
Imorgon åker ja hem. Mamma och pappa har tydligen köpt raketer och pommac. Får se om mamma och pappa åker på festen, för de vore nice att ha huset för bara Kevin och mig. Men sen har jag ju 2 hundar och 3 katter som troligen vill ha lite uppmärksamhet -.-'' Men men. 
 
Och ja... Vårat godis då....
Det va allt vi hade från början. Min sockervadd tog slut fort och gjorde min tunga blå xD
Och ja min underbara Freja, de ser lite svart ut, men det va dåligt ljus. Så min tunga blev blå efter sockervadden. Fett kul, blev en smurf innifrån xD
 
Och ja... Just nu spelar Kevin ett spel på sin mobil och jag ska få honom att sätta igång en till film sen. Ska oxå fråga pappa om han kan hämta oss i Knutby imorgon, för annars går bussen hem kl 17.20 och de e den sista till mig. Knutby bussen går varje timme liksom!!!! D: Ibland vill ja bo i Knutby, för bussen dit går ofta (gämfört med mig), men sen tänker man på alla dem som bor där. Så jag skippar nog de och är nöjd att bo utanför byn istället. Och under sommaren kommer jag troligen vela cykla in dit, köpa en red bull eller nåt sånt och cykla hem igen. För så gjorde jag de hela tiden. Det är liksom bara 1 mil dit!
 
Men nu skriver ja på igen... Men det är liksom så lätt att bara skriva på om lite random shit. Det är liksom lätt! Men men. Nu ska jag sluta skriva, kolla bloggar, och be Kevin sätta igång en till film. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0