RYGGEN!!! D:

Min lego bil ;)
 
Het va? xD Kevins är mycke snyggare än min OwO 
 
 
Kevins
 
Gämför bara, hans är snyggare, eller hur? Snälla, komentera vilken som är snyggast, vore kul att veta vad ni tyckte om våra "bilar" ^w^
 
Men aa... Kl är efter 1 på natten nu och jag ahr ont i ryggen efter att ha bygt med lego nu. Så... Jag funderar på att lägga mig i sängen och vila. Efter som ja ska upp sen imorgon någon gång och ja, vara pigg och glad sen tills jag kommer hem..... :/ Jag kommer troligen vara det, det är bara mitt jätte trevliga *host host* morgonhumör jag är lite orolig för... För jag vill inte bli irriterad på Nusse och ja... Vi har ett små tjafs eller nåt sånt, det är inte så seriösa saker vi småtjafsar om, men ändå. En liten sak kan lätt bli stor, tro mig! Varit där ett x antal gånger nu.... Inte alltid att jag är inblandad,men jag brukar/brukade bli inblandad i sånt jag igentligen inte har nåt att göra me. Har många exemplar, men de sak vi inte ta upp här tycker ja ;)
 
Men jaja. Jag ska kolla me Rakas om vad han vill göra nu.
 
Mvh Sarah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0