Snart natt då

Jaha... Kevin letar efter spel.... O.o Så ja... Jag får väl läsa på om ödlor då, för jag vill skaffa en och jag vet precis vilken sort och allt. Ska bara hitta fakta, få ihop mer pengar, prata med mamma och sen kommer ja troligen få en ödla ^^ Den ska ha ett Death Note namn, bara för att jag älskar den serien! Har redan tänkt ut 2 namn ^^ Jag kanske till och med skaffar 2 ödlor, då blir båda namnen perfekta!!! :D
 
Och för 17 gubbar, vi lever än! Jorden gick inte under!!! :D Inte direkt för att jag trodde att vi alla skulle dö.. hehe... :$   
Men haha nej, jag trodde inte det. Men filmen 2012, den ska jag visa för mina barn och säga att jag överlevde den ;) Bara för att verka cool ju!! ;P Och där gav jag er alla ett tips ;) 
 
Och vi har skaffat en orm, venne om jag skrivit det tidigare. Men de har vi. En boa, ÄNTLIGEN!!! Den tjej, vet itne om mamma har kommit på ett bra namn än, men de får ja se när jag komemr hem. Ska ta kort på den och lägga upp bilder här SÅFORT den får komma in i sin "bur" som inte är helt klar (tror jag) och sen ska den få vara där någon dag och sen kan jag komma dit med min "feta" kamera och ta kor tpå den ^.^ Längtar!
 
Och ja... Till sommaren ska jag nog börja träna lite, så jag får upp lite bättre kondis. För jag har inte direkt orkar jobba upp den, med tanke på att jag har ansträgnings astma och allt. Men under sommaren ska jag äntligen göra det! Och så ska jag köra lite på brors boxnings säck, få ut lite ilska liksom.  För jag har fått ilska inom mig den senaste tiden och det är inte så bra. Lätt irriterad och släpper ut det mot allt och alla typ, spec i fel tillfälle. Så det ska ajg oxå försöka få bort under sommaren..
 
Och sen börjar vårterminen, yay eller inte. Men jag ska iallafall fokusera på skolarbetet, mycke i eng, för under höst terminen gick eng inte så bra kanske, men fick betyg iallafall. Men sv gick de shit bra i, mest nöjd med sv faktisk. Ma gick de oxå bra i, men ja kan lägga lite mer tid i ma zon dock. Mer tid i eng xon behövs, mycke mer tid! För eng har jag lite svårt för.
För i min förra skola så lekte vi mest under lektionstid, för läraren hade ingen koll på oss och den sista tiden där va ju si och så. Men jag kommer inte glömma nåt där ifrån. Inte hur korkad lärare jag hade sista året där, inte all diksriminering (stavning!?) av träslöjdsläraren eller mobbningen som pågick i klassen under lektionstiden. Inga bråk, inget sånt. Inte hur dåligt jag mådde när jag kom hem efter en tuff dag i skolan med huvudvärk. Att shita i Almunge (vilket jag igenligen skulle ha gått i om jag inte hade sökt till ks efter 6:an i knutby) va fan de bästa någonsin! 
 
Men ja. Medans jag har skrivit så har KEvin kommit hit med lego, så jag ska gan leka med lego med honom ^w^ För jag ÄLSKAR LEGO!!!! Mobba mig för de, men jag står för att jag gillar de! :P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0