Söndag natt

Ja, när Kevin va klar med sitt spel så började jag, mamma, pappa å Kevin spela ett spel som heter Med Andra Ord. Det är shit kul! :D Och när Kevin å ja va i samma lag skulle han beskriva indian för mig, det lät såhär:
K: Dem hoppar runt i skogen
J: Kaniner? O.o
K: Människor som hoppar runt i skolan
J: Indianer? xD
Och det va rätt FUCK YEAH! Kan ju säga att mamma och pappa dog lite. 
Men när jag speade det förr med bara mamma å pappa, då lät det såhär på BMW:
P: En fin tysk bild
M: Porsche
P: På 3 bokstäver
(jag fattade)
M: ...... O.o
J: En bil på 3 bokstäver -.-''
"tystnad"
P: En tysk fin bil på 3 bokstäver
M: PORCHE!?
Snackat om lyckat mamma xD Så ja mobbade henne ett tag efter det och lite än, bara för att hon moddade mig å Kev för att jag fattade vad han menade. Men kul hade vi!
Sen kollade jag å Kev på en film. Just nu kollar han på yt, ska be honom fixa film sen och jag skriver detta. Men aa... Kl är över 1.30 nu på natten... Så ska väl sussa snart I guess, eller vara uppe sent och sen sova länge så ja orkar vara uppe sent under nyår och ha mysigt med Kev. 
 
Men nu ska ja bjuda på en bild eller 2 tänkte ja ;)
 

Awww, did I just hurt your feelings? Oh well, I guess I'll never know.
Den texten passar ganska bra in på mig, för ja är lite så. Säger jag som de e och verkligen menar det, så bryr jag mig inte så mycke om jag råkade såra någon. För en gång i tiden stod jag inte för vad jag tyckte och jag har vandrat en lång väg sen dess. Så jag säger de jag säger och står för det. Men om jag blir arg och säger saker.... Det är en annan sak!!!

Den bilden är sann för mig. Jag är starkare nu än vad jag va förr. Det är för att jag har underbara vänner som finns där för mig om de är nåt och så har jag lärt mig ett och annat genom tiden. Som hur jag ska hjälpa mina vänner på vissa fronter, hur jag ska reagera med vissa saker och vem jag ska prata med och inte prata med. Men sen finns det ju oxå saker man inte ska berätta för andra, sånt som man verkligen inte ska/får berätta för andra...
 
Men ja... Ja bjöd på 2 bilder som betyder nåt fär mig. Men ne, nu ska ja spela. Sen ska ja fan tvinga KEv att kolla på Death Note me mig ^^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0