Söndag

Nyår imorgon då! Vi kör på de va? ;)
 
Men aa... Just nu ligger Kevin i sängen och jag sitter brevid honom. Han håller på med tele och ja, ja jag skriver xD Och Kevin är lite förkyld oxå :c Så ja får se hur mycke han orkar idag. 
Hittills har han städat rummet lite, jag fixade med dator under tiden och fixade mina saker. 
Min pappa ska hämta oss i byn sen, för jag tror inte att vi kommer ta 17.20 bussen till mig. Så jag får se när jag kommer hem. 
 
Och ja... Vad mer ska ja skriva om då? Kom gärna med tips på vad jag kan skriva om. För de är ju ni som läser, vill ju veta lite vad ni vill läsa då. Typ filmtips, böcker (läser inte böcker), låtar, serier, u name it. Så komentera gärna vad du vill att ja ska skriva om. Vore trevlig om jag får veta vad ni vill läsa om :) 
 
Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan skriva om hur du ska fira nyår? :D <3

2012-12-30 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0