Musik å halv socoal kille

Just nu lyssnar ja på musik medans min kille är halv social me mig... -.-''
Sen sist har vi kollat på Death Note. 
En fam konmpis Nico kom förbi en stund
Åt mat, dem andra åt pizza och jag åt en räksallad. För Knutbys räksallad är fan underbar!!! Och deras pizzor, de finns inga bättre!!!! ;P
Sen har vi kollat lite mer på Death Note och sen började Kev spela LOL me vänner och snackar me dem på skype. Själv skriver ja och lyssnar på musik. Såklart så är de emo musik!!! :3 Vad annars? Fjantig tjej musik där sångaren sjunger om sina ex eller nåt sånt mesigt? FUCK NO! Jag är är mer för rock, pop, rapp lugnt (men de beror på texten) å emo.
Men ja... Ja ska kolla på bloggar, och sen spela ett spel ;)
En gång i tiden sminkade jag mig alltid såhär. Då sa min dåvarande kille till mig "om du inte slutar vara emo så gör jag slut med dig". Då sa jag "gör slut med mig då". 2 månader senare gjorde jag slut :P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0