Sista inlägget innan sussa

Sista inlägget innan ja ska sussa då. För imorgon ska jag som sagt till stan och jag ska sov ahos en vän. Vi ska festa, men lugnt. Så jag kommer behöva vila upp mig tills dess me andra ord xD
Men ja. Hittills har jag bakat en kladdkaka, den va tydligen god, för alla åt av den O.o
Sen kollade jag på Death Note med Kev
Sen spelade jag transformice och Kev spelar LoL med en vän.
Men nu ska jag runda av allt och lägga mig
 
 
Jag va på grönan dan innan jag började 9:an. De va ganska kul, åkte så mycke som jag kunde och ja... Men ser min stil lite där. Men jag skulle vela ha riktiga saker för armarna och händerna och ner emo/goth kläder...
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0