Svar på frågor

Jag har fått några frågor, så jag tänkte svara på dem ^^ 
 
1. Vad lyssnar du på för musik? 
2. Vad gillar du för filmer?
3. Tips på bra böcker?
 

Så, här kommer svaren:
1. Jag lyssnar på lite blandat faktisk. Men mest rock, rapp å pop. Jag brukar även lyssna på K-pop och asiatisk
msuik. Lugna låtar kan ja lyssna på, men det beror på vad texten handlar om. Jag lyssnar inte på Taylor Swift och sånt trams, det finner jag bara mesigt och extremt tjejigt. Så kom ALDRIG med tips från sånna artister, för då får jag frispel!
 
2. Jag gillar skräck MEST, komedi och action. Jag blir inte rädd till skräckfilmer, men det har hänt 1 gång att jag blev de, men den filmen va fan hemsk! Och den handlade om andar och sånt, jag tror på sånt. Så de blev lite creepy, efter som min kille kan se saker (jag kan me, men inte så bra eller så ofta). 
 
3. Tips på böcker är svårt, för jag läser inte böcker.
Men i skolan skulle vi läsa en bok och jag fick läsa Kort Kjol. Den va långtråkig i början, men sen blev den spenande. Den handlar omen flicka som blir våldtagen och det ger en del problem för henne. Jag fann den boken bra, för min vän har blivit utsatt för våldtäcktsförsök och jag satt me henne under polisförhöret. Den för dagen det hände henne, dem dagen skulle jag åka hem till henne och sova där. Jag kom hem till henne några timmar efter att det hände. Så den boken fann jag stort intresse av och ja, jag fängslades av den på en gång. 
Sen fick jag en bok av mormor förut, för länge sen, den heter Anton Hjärta Matilda. Jag har läst ut den över 5 gånger och ajg får inte läsa den nu mera.... :/ Men den boken handlar om en flicka som har de svårt i livet. Hon gillar en kille, han gillar henne, drama mellan dem, en vän sviker henne, hon hamnar senare i boken på sjukhus. Ja, den är full av drama.
 
Men ja, kom gärna med fler frågor till mig, fråga lite vad som helst. om de finns en fråga jag inte vill svara på, då svarar jag såklart inte. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0