Hej =)

Hej. Det här är min första egen blogg. Jag delar blogg med en vän och den bloggen heter www.thefails.blogg.se om du vill kolla lite. Men nu har jag en egen blogg som jag kommer att anväda kanske. Men nu ska jag presentera mig lite: Jag heter Sara och är 14 år. Jag har en mamma, en pappa och en bror. Jag har 2 hundar, 3 hästar, 3, hamstrar, 1 spindel, 1 katt, 1 marsvnin och 1 kanin. Det är 12 djur. Mina favo djur är katt, hund och orm. Jag har ingen speciel favo musik, men mina favo färger är svart, chok rosa, blå och lila. Men aa, det får duga tills vidare om mig. Men kommer med fler inlägg snart. Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Livia

Fin blogg! ♥

2011-04-17 @ 20:27:46
URL: http://justsomeone.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0