Mycke att säga! Orkar du läsa?

Förlåt för att jag inte va inne som jag sa och bloggade! Men vi hade inget internet eller hem tele! Och nu har jag en del att säga och allt kommer från dag till dag!

Lördag: Idag cylkade jag runt lite här hemma, men sen fick jag för mig att jag skulle till byn (Knutby). Och det gjorde jag. Men sen blev det lite tråkigt, så jag skikade ett sms till Sandra. Och hon va i byn =) Så jag möte henne vid våran gamla skola och sen cyklade vi hem. Hennes pappa bor en 2km från oss. Så vi cyklade och pratade lite. Det va jätte kul att se henne igen =)

Söndag: Idag så skulle vi till mormor och äta påskmat... Och mamma och pappa höl på ute och fixade, men så kommer mamma in så springer in till badrummet och ropar på mig. Hon hade skurit sitt finger och det blödde som f a n. Så hon och pappa åkte till akuten i Uppsala och lagade mamma. Det tog någon timme att sy mammas finger. Men dem kom hem efter ett tag oxå. Och sen åkte mamma och pappa för att hämta jonas (min bror) som va hos en kompis och jag cyklade till mormor (hon bor bara 3-4 km bort). Och sen åt vi påskmat och så.

Måndag: Det va ingen aikido idag. Och det va inte heller någon skola, så jag va hemma och slöade mig. Så jag gjorde inte så mycke.

Idag: Idag va det skola igen efter påsklovet. Och det är 30 dar till skolaavslutningen :D Idag har jag inte gjort så mycke intressent mer än skolarbete, men vi såg en teater och det är helt nytt. Den teaterna hette. Vem kan du älska? Och den gillade jag. Och kan säga att man skrattade många gånger. Men jag orkar inte direkt skriva vad den handlade om. Så ni får nöja er för denna gång.
Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0