So sad!

http://www.youtube.com/watch?v=FZQ23JB1sEE&feature=player_embedded

Tjejen, Jade, som gjorde den här videon begick självmord tre dagar efter.

På grund av att hon blivit så hårt trakasserad och skadad av mobbare i skolan som kallat henne ful, bitch, hora med mera. Hon lever alltså inte längre. Tack vare alla idioter som tagit ifrån hennes vilja att leva.

Jag blir så jävla arg på alla mobbare där ute. Jag kan inte ens uttrycka mig i ord hur mycket jag hatar dem. 

Så tänk, mobbare, innan ni säger något så hemskt till en annan person. För det dödar faktiskt.

R.I.P Jade. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej.. kopierat rakt av från Livia?.-.

2011-04-19 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0