Måndag

Idag har jag mått sådär... Allt har gått si och så.
Jag hade lite svårt att äta frukost, mådde illa när jag skulle äta.
När jag åkte in till stan snackade jag och Anna F ofc.
När vi gick av vid centalen kom vi på att dem har bytt nr på bussar. 8.an är nu 3.an och 1.an är nu 14... O.o
Sen möte jag Amanda i skolan.
Senare när vi va i vårat bg rum hittade jag en julgrans kula... Jag hade sönder den, skar mig på en kant så det började blöda och sen luktade jag på insidan av kulan... Det luktar inte gott!!!
Jag slapp sv x igen *happyface* Så hade ws hela dan >.<
Lunch... Ville inte äta lunch, men åt lite för Maggie... Det va så jobbigt för mig, för jag mådde inge bra när ajg åt eller efter jag hade ätit.
Under lunchrasten gick jag, Anna H och Lisa ut. Lisa fröss, så hon fick låna min munkjacka, så ajg hade ett linne och min chal (stavning) på mig. Lite kallt, men jaja.
Sen flumade vi mest.
Åkte hem...
Tog en muffin när jag kom hem =3
Åkte till träningen.
Under träningen skulle vi hålla på med jona (stavning) Det är som pinnar typ. Och Petter (våran aikidop lärare) sa att jag va en naturbegåvning med jona (stavning) Jag blev fett happy när han sa det! *happyface*
Och nu är jag hemma och lyssnar på Metallica och dricker en Red Bull ^o^ Ska inte gör nåt specielt nu. Ska ducha senare iallafall.
På onsdag (iövermorgon) fyller mamma 38 år... Har hennes present brevid mig =D Hoppas att hon gillar den!
Nästa måndag är det sista aikido träningen... =/
Nästa vecka på onsdag slutar vi skolan för den här terminen =3
Den 24 (julafton) så är det bara 3 månader kvar till jag fyller år =3 Och Viktor fyller år 2 veckor före mig (precis) Så han kommer vara lika gammal som mig i 2 veckor =3
Den 5 januari fyller Emil (min granne år) och den 7 januari fyller hanns lillasyster år. Den 15 januari fyller Soffan år (en vän). Den 20 jauari fyller Herman år. Den 11 februari fyllar Amanda år. Den  4 mars fller Lisa år. Den 10 mars fyller Viktor år ;* <3 Den 11 mars fyller Jonas år... Och sen komemr jag den 24 mars =3
Dem födelsedagarna som jag minns (Y)

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0