Onsdag

Tja tja. Det är onsdag idag. Vi hade bild idag och Sara ritade på min arm -.-'' Lunchen va spagetti och köttfärssås. Det va inte så gott, men jag åt ändå. Sen hade jag ws tills klockan 13.00 för då va det bioligo O.o Och ja, jag skrattade "några" gånger. Efter bioligon så va det bg och sen hade jag ph. Ph är inte så roligt, men det måste göras. Jag väntande i över en timme på min buss och min mobil va nästan död :/ Så kunde inte smsa med Herman :'(Men jag fick ett helt oväntat sms från Herman O.o Och när jag kom hem så skulle jag hjälpa mamma och pappa med maten, sen skulle vi till hästarna och mata dem. Och nu sitter jag här. Pratar med Herman <3
Mvh Sarah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0