Söndag

Förlåt för att jag missade igår! Men kommer säga vad som hände igår ;)

Lördag:
Det va en tyst väkning. Madonna skrek inte ^^ Och innan vi skulle till aikidon så skulle vi till thuns. Jag gillar inte thuns, det finns aldrig kläder där som jag gillar! Efter att vi va där så åkte vi till aikidon där jag träffade Herman
<3 Herman hade en vän med sig och han va knasig. Och efter aikidon så skulle jag och Jonas ta en buss till stadshuset. Herman och hans kompis skulle oxå åka buss, men åt andra hållet. Herman väntade med mig på min buss och ja. Man kan alltid gissa vad vi gjorde ;) Jag och Jonas gick på våran buss till stadshuset för att sedan byta buss. Vi skulle till en fam kompis som hade fika hos sig. Och där på fikat blev jag mobbad :'( JAg va den enda tonåringen där som misstoklar nästan allt O.o Det va inte så kul, men sen fick jag se 4 jätte söta kattungar som bara va några dagar gamla och dem va så söta! Jag och Jonas åker hem före mamma och pappa. Och klockan 21.00 så är det Eurovision Song Contest 2011. Eric Saade van inte :'(
Idag: Har kollat på 2 filmer och det är allt. Ska göra lite tyska nu =/
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0