Torsdag

Jao, idag hade man kompis kvällen då... Men tar allt från början
I morse innan jag gick till bussen blev mamma pisst off för någonting och sa att hon tänker lämna oss. What ever tänkte jag då.
I skolan sen blev det lite flum
Efter skolan åkte jag hem till Dimitra, vi flumade lite och sen när vi skulle äta så fick vi hamburgare. Men köttet va GIGANTISKT! Så jag åt en hel och nästan en halv. Men sen kom Hiro (dimitras hund) och tog resten av min hamburgare... Dimitra och jag då typ!! X''D VI kollade på Pokémon First Movie Mewtow va Mew till maten oxå
Sen åkte vi till skolan. Där flumade vi lite inna våran bg. Efter våran bg kunde jag och Sara inte sitta still typ, så vi va lite överallt. Sen möte vi min pappa, gick till ett so pass där Ola stog och pratade om folkrörelse... Sen hade vi ws. Sara och jag jobbade lite emd våran eng uppgift ihop och sen redovisade jag ÄNTLIGEN för Axel. Pappa tittade på när jag gjorde det oxå O.o Och det gick bra ^w^ Sen presenterade jag Viktor för pappa... Och ja, pappa tyckte att Viktor va kort.. X''D Men han är lite mindre än mig, men jag älskar honom ändå! <333
Sen på vägen hem stannade pappa och Jonas på burger king för att äta mat. JAg fick en krona där!! =D
När vi kom hem va mamma borta! =O Hon kommer inte komma hem på ett tag, för hon har typ lässnat på oss, men what ever! Jag klarar mig ju!
Ska mysa med min Pika nu oxå ^o^ För har ingen annan att mysa med tyvär =(

Mvh Sarah the lonly one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0