Bara för att xD

Ja, bara för att jag kan, så gör jag ett till inlägg ^w^ Igenligen borde jag sova! Ska liksom upp kl 6 imorgon och vara uppe LÄNGE på fredag... Men jaja! Jag har de ganska okey just nu ^^ Jag snackar med Kevin på fb (A) och lyssnar på en jätte fin länk han skickade till mig. Så just nu trivs jag ganska bra.
Och ja.. Jag hör hur 2 katter busar i hallen. Det är ju bra att dem leker, spec min katt. För då håller hon sig inne mer och mer. Vill inte att hon ska bli biten av en hugorm igen, det skulle jag inte orka med och då vet jag inte hur dålig hon skulle bli. För de värsta som kan hända, det skulle verkligen korssa mig. Och jag vill gosa med henne. För varje gång jag lyfter upp henne, så spinner hon. ALLTID! Det gör mig så glad. För när hon kom till oss, då va jag dem första som fick klappa henne. Ingne annan fick göra de. Men jag fick de. Då blev de min katt. När hon va skadad med sitt hugorms bet, då va jag den igen som va först att få klappa henne. Varje gång jag gick och tittade till henne, då började hon spinna, varje gång jag en gick in i rumet. Det spelade inget roll vad jag gjorde, hon blev alltid glad.
Och Tea då.. Min bebis. Vad 17 ska vi göra med henne..? Hon har fortfarnade ont i tassen! Det va ett bra tag sen vi opererade hennes tass och tog bort en av hennes tår. Men varje gång hon busar med Erika eller är med på en lång promanad, då slutar det alltid med att hon är halt. För hennes tass gör ont. Och hon är ju Border Collie, så att få henne att ligga still funkar inte så bra. Och hennes psyke, det blir kanske inte så bra av allt ligga still. Hon är rastlös, vill ha uppmärksamhet hella tiden. Varje gång jag tänker på hur ont hon har, så fäller jag alltid några tårar. Vilket jag gör nu. För det gör så ont i mitt hjärta att se henne såhär! Jag har liksom haft henen i 4 år nu. Hon komemr alltid vara min lilla bebis, alltid! När hon va valp, så somnade hon i min famn, i min famn. Det va så gulligt, så härligt, kan inte ens beskriva hur bra jag mådde då. Hon trivdes så bra hos mig, att hon somnade. 
Men ne! Nu ska jag sluta skriva detta inlägg, torka bort mina tårar från känderna och under ögonen, ta bort mitt sminkt (de är nog förstört nu) och börja av sluta allt som jag gör vi min dator. Ja... Det låter bra... 
Glöm inte att komma med frågor till mig om du undrar nåt!
 
 
En jätte fin bild jag fick på Tea och Cupido. Jag älskar verkligen den bilden!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0