Blää

Kommer fan bli galen! Jag har just nu jätte svårt att äta vad som helst. Mamma gav mig lite choklaf, jag åt upp den när hon såg. Men igentligen kände jag hela tiden för att spy! Inte haft så här svårt med mat förr, aldirg! Och jag har ofta svårt med mat... =/
Och jag känner mig lite 4-ever alone här!!! D: Vill att någon söt, gullig kille ska komma hit och hänga med mig. 
Men ja... Min fantasi kom in där. Jag borde nog skriva en bok eller nåt sånt, för jag har en shit bra fantasi iallafall.
Men jaja... Det är ju lördag! Så jag kan vara uppe hela natten om jag vill! Men det orkar jag inte göra! Jag vill sova, sova i min säng, med mina gosedjur och så har man återigen ingen söt å gullig kille här :c Vill inte sova ensam ju!! D:
Men ja.... Kom gärna med frågor som jag kna svara på. Skulle vara kul om jag fick några!
 
 
En bild på mig med min RING!!!!! =''D
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0