Bra måndag igen =3

Wiiii! Ännu en bra måndag för mig!!! =D 
Fick min ring!!!! =''D
I slutet av veckan får jag mitt kontokort och om några veckor får jag mitt leg.
Jag har färgat håret blont oxå!!! =D
Varit på stan med vänner oxå
Har choklad hemma
Så en bra måndag har jag haft! =d So I Am SOOOOOO HAPPY!!!! ='')
Och ja... Jag ska skriva om Olivia, för att hon vill de ;) Olivia... Vart ska man börja..? Hon har svart/blåt fint hår. Nice kläder. Söt som socker och har en kille som gillar Pokémon och har nitar. Fett cool kille va? =P
Men ja... Ska nog ta lite choklad och sen, mer nice!
Och imorgon då... Skola. Vissa upp mitt hår OCH min ring =) Ska oxå ha nåt snyggt på mig, undrar vad jag kan hitta på att ha ;)
 
 
En bild på min söta katt Trolliz =) <3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0