Dröm

Okey... Nu undrar jag lite på vad jag drömer om igentligen! Inatt va jag en topp hemlig agent som skulle mörda en person. Men allt går fel och personen kommer och jag stelnar. Jag står där och bara kollar på personen. Som kommer det en apa, som kunde snacka. Han började snacka vett i mig och sa att jag skulle avsluta mitt jobb. Så jag tar upp mitt vapen, redo för att mörda. Så kommer der zombies... Dem kommer, så jag måste hjälpa killen jag skulle mörda... Så jag lyckas ta honom och några andra til säkerhet. Så visade det sig att 2 av dem jag räddade va kanibaler....
Ja... Det va kanske lite udda då... O.o 
 
 
Bild på mig i slutet av 7:an. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0