Fredag

Ja, fredag va de ja. Fick en okey början på dagen kanske..?
Pappa väckte mig 9.30 -.-''
Fixade mig
Åkte till Uppsala
Va på mitt utväcklingssamtal
Åkte till gränby för att handla
Åkte hem
Kom hem och tog ut hundarna
La mig i soffan
Gjorde 2 paket
Det har jag hänt idag och allt är i ordning =)
Men ja... Jag har lite matte att göra, men det går snabbt och sen har man hkk & bild å göra oxå, men jag kan dock inte göra dem -.-'' För jag hittar inte på porten vart all info om de är och Dimman som jag ska jobba med kan inte logga in på sin... =/ Så jag får fråga någon annan om den/dem har hittat allt...
Men ja... Nu ska jag kolla några bloggar och sen sak jag nog göra matten =)
 
 
Så ser paketen ut nu. Hoppas att jag träffar kusinerna, så dem kan få dem ^^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0