Fredag

Ja. Idag har jag varit duktig! Jag gick upp 9.45, för då vaknade jag. ÅT frukost Dx bara för att få reda på att vi inte skulle åka till farfar, för farmor va dålig -.-'' Så det blev inte av. 
Jag kollade på tv ett tag, sen städade jag mitt rum.
Kollade på tv och åkte med pappa för att handla i Knutby.
Kollade på tv och krattade upp allt från busken jag klippte.
Borstade hundarna och nu sitter jag och skriver detta. 
Så.. Jag har gjort nåt idag ^^ Är fett stolt! 
Olivia kommer hit med 17.20 bussen, så hon är framme någon gång vid 18-18.10. Så då ska jag möta henne vid bussen och sen komma in och äta kyckling till mat =) 
Imorgon åker vi kl 8... Så upp före det måste vi Dx Shita jobbigt. Jag funderar på om vi ska upp kl 7.30, får då hinner vi äta nåt och sminka oss. Det låter ju bra...? =) 
Och ja... 
 
 
Den första bilden är på Erika och den andra på Tea (hon lipar =P). Bilderna togs på nyår hos min morfar =)
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0