Fredag

Bläää! Jag hatar att bli väckt på morgonen!!! D: Men jaja, nu blev jag de. Och jag vaknade med ont i båda benen... -.-'' Inte så kul kanske. Men jag kollade på tv när jag hade vaknat. 
Mormor kom och sa att hon skulle till Knutby ica, så jag fick följa med och köpa mjölk. För all våran mjölk tar slut så fort och det kan "inte" vara mitt fel. Jag bara dricker mjölken :3 Men jaja. När jag va i Knutby så fick jag minnen, dem bra och dem dåliga. Alla fina stunder och dem mindre fina. Allt det som får mig att sakna min gamla klass och all motsats. Men iallafall, såg 1 som är bekant till mig. Och jag skulle som sagt köpta 2 mjölk, kommer hem med mjölken, glass, vindruvor och ananas.. Så blir de om man handlar med mormor, men jag kalgar inte. Jag fick ju glass :3 
Sen när jag kom hem så plockade jag upp allt och sen gick jag ut och hjälpte till till ute lite. Plockade hallon och klippte en buske och busken, det va fan jobbigt! Den blev aldrig helt okey, utan en sida bva hela tiden större  -.-'' 
Sen gick vi in och hjälpte till med maten. Under den tiden började jag och mamma bråka, mer än vanligt faktiskt. Det slutade med att hon tog min dator och min mobil. Men nu har jag tillbaka det. Så jag blev pisst och storma in i mitt rum och vägrade äta mat. 
Sen låg jag i min säng, pisst och trött. Så jag somande. Vaknade av en katt som ville ut, så jag gick upp, gosade med katten och sen tog jag tillbaka min dator och min mobil. 
Så... Det har hänt idag då. Och jag har inte ätit någonting på hela dan och jag har inga planer på att göra det heller.    För vrf skulle jag äta mat när jag är pisst och inte hungrig (är aldrig hungrig). Men ja... 
Och jag fick en fråga, från Kevins syster. Så jag skriver svaret här då. Jo, hon undarade om jag skulle åka hem till honom imorgon. Och sveret är nej, jag får inte göra det efter bråket. Men jag gör det någon annan dag :)
Och Bella har ju sin grillkväll på söndag, mamma sa att jag inte får vara där. Men jag SKA vara där! För det tänker jag fan inte missa! Jag GÅR/CYKLAR till henne om jag måste! Och det är typ 1 mil mellan oss :P 
Och på tisdag ska jag tydligen till pappas morfar.. Jag träffade honom senast på hand 90 års fest och nu är han 96.. Han sa att han vill träffa mig och Jonas innan han dör. De tycker jag är gulligt typ. För jag har bara träffat honom 1 gång och pratat med honom i tele 1 gång. Han ringde när jag fyllde 15 år =''3 
Och grönan då.. Det blir av på onsdag. Och min mamma hotade med att jag inte åker med på det heller. Men hon håller inte vad hon lovar, så jag åker med ändå. Jag tar med Olivia och Jonas ska tydligen oxå ta med en vän. Men det får inte plats i våran bil, så antingen får Jonas vän inte åka med, jag får vara i bakluckan eller vi lånar en större bil. JAG VILL VARA I BAKLUCKAN!!! :D
 
 
Åt jordgubbar med Olivia under veckan. Så här ser man en jordgubbe jag åt och min snygga HTC mobil med sprucken skärm.... :P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0