Hehe...

Hehe... Inte skrivit ett inlägg på hela dagen och gör ett nu på natten... :s Sorry, men inte suttit vid dator!!!
Men en snabbis idag då:
Mario kart, busa, hundar, mat, katter, spindlar, ute, duscha, 08.05, sova & trött, film & serier..
Kanske lite knäppt, men ja... Herman väckte mig kl 08.05 -.-'' Så jag har varit trött då.. Men vi har spelat mario kart och jag vann!! :D Herman är kittlig, vilket jag tycker är väldigt roligt :3
Men ja... Kl är ju efter 00.10 och Herman typ "sover" brevid mig... Så jag kanske ska vara snäll då... O.o
Men jag älskar vara mina härliga serier jag kollar på. Dem är så sjukt bra och jag kan inte sluta kolla på det!!! :P
 
 
Bild på mig från FMK. Bella sminkade mig...
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0