Hemma denna lördag

GALET kul igår rå! Jag tänker inte säga nåt förutom att "JAG ÅNGRAR INGET JAG MINNS!!! SERIÖST, INGET!!!!" Så... Då hade man kul! 
Men idag då... Bläää vilken huvudvärk man fick D: 
Vi åkte till Bellas ridning
Åkte hem
Och nu är jag ny duschad. De känns så jäkla skööööööööööönt!!!
Och ikväll, ikväll ska jag fan SOVA!!! Jag somnade till några gånger under natten till idag, men det va inte så länge någon av dem stunderna... 
Men ja.. Jag ladda över bilder från min kamera till min dator oxå. Såklart kommer några av dem hamna på mig fb sida, kolla där vet ja ;)
Kom gärna med frågor oxå! Glöm inte de.
 
 
En bild på mina söta hundar ^.^ Erika till vänster, Tea till höger
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0