Hemma denna onsdag

Åkte buss till Uppsala
Kom till skolan
Va i skolan
Åkte hem till Dimman 
Va hos Dimman å lagade mat å efterrätt
Åkte hem
Hämtade posten med pappa och jag har fått mit bankkort!!!!!! =DD
Å nu detta. Lyssna på Metallica =) 
Ja... Det gick ju bra... hos Dimman. Hennes kusin Ida va där. Hon och Dimman är lika som bär på en del sätt! Det sista vi gjorde där va att jag och Maria (Dimmans storasyster) gick ut med hunden på en promenad. Sen kom pappa och hämtade mig. 
Intressa klubben antecknar eller? Men whatever! I don´t really give a shit! 
Och som jag skrev, jag har fått mitt bankkort nu! Fick de idag =D Har dock inga pengar på de än... Men snart så ;)
Och ja... Jag vet vad jag vill ha för slöjd i falun och vad jag vill göra där. Hoppas bara att jag lyckas vra me de då ;)
 
 
Bild från min prao i 7:an! Jag ser kanske lite stor ut, men under den T-shirten jag fick då, har jag faktiskt en munkjacka på mig!!!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0