Hemma denna tisdag

Skola
Ringde pojkvän i skola
ÅT LUNCH!!! :o
Hade ph
Åkte till stan
Träffade pojkvän
Va på stan med Bella, Kevin <3 och några till
Åkte hem med Bella
Kom hem
Åt lite
Och nu sitter jag här och skriver då! Jag lyssnar på Metallica och snackar med Herman på skype. Herman är snäll och kan göra en SHIIIIIIT god kladkaka!!! =3
Och imorgon fyller Jonte år, på fredag fyller Kevin år och jag måste göra ett fint grattis kort till honom!!! För hallå, han fyller ju år! Vill såklart göra ett kort till honom, vet dock inte vad jag ska göra på kortet eller nåt sånt... :/ Och sen måste jag ståda mitt rum, för han kommer till mig på fredag och ska sussa hos mig ^^ Komemr bli kul och jag LÄNGTAR!!!
Men ja.. Imorgon har ajg kurs dag D: HATAR DET! Men jaja... JAg måste väl...? :/ Jag vet vad jag vill göra i syslöjd :3 Tror att jag kommer få det nämligen! Men det kommer jag inte avslöja nåt om ;)
Kom gärna med frågot oxå! Glöm inte de :)
Och strunta i hur jag skrev orden lite... 
 
 
Satte mig ner på marken vid busshållplatsen i fredas och tog kort... :P 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0