Hemma denna torsdag

Åkte till skolan
Va där
Åkte till stan
Gjorde slut med pojkvän ( tydligen så är man en slyna.... O.o )
Fick dagens bästa skratt, en hund valp/unghund leke med en cola flaska som låg på gatan. Det va så himla gulligt!!!
Åkte hem
Åt värsta stora hemmgjorda pizzan! =O Den va större än en pizza tallrik!!!! Och jag år hela Dx
Och nu lyssnar jag på Metallica och äter pudding =3 Jag och min pudding xD
Det har hänt idag. Så intressant va? Haha, nej! Gör ju inget intressant. Men att göra slut med Kevin fick jag lite uppmärksamhet för, spec att han sa att JAG va en slyna! Det är liksom inte okey att säga... Och så sa hans syster att han blev förkrossad... Ja... Det märktes ju.. NOT!!!! Jag och dem jag va med sa ifrån, jag är inte en slyna sa dem! Och så sa Madde att jag va för söt för honom.... Och sen sa någon att jag förtjänar bättre, men frågan är om de är sant...!? Jag är en hjärtekrossare! Hänt förr... Några gånger faktisk.. 
Men WHATEVER! JAG ÄR SINGEL!!! SINGLER LIVET, HÄR KOMMER JA!!! Frihet, det första jag tänker på varje gång jag blir singel! Men VAFAN!! Om man inte har kvar några känslor, då gör man ju slut! Det fattar väl alla? O.o
Men jaja! Nog om de! Tänk positivt som jag brukar säga ^o^ 
Ja... Idag hände nåt! Jag gjorde nåt jag inte gjort den jag gick i 7:an! Det reagerade Sara på. Jag gör nåt ljud och viftar med armarna, gör endast så om nåt shit bra/kul har hänt/händer/kommer hända. Och idag gjorde jag så. Så Sara tyckte de va kul. För jag har liksom inte varit så flum och så på den sista tiden. Har mest hållt in allt, inte velat snacka om hur dåligt jag mår eller nåt sånt. Vill ju inte bryta ihop totalt en dag, men det gör man oxå om man inte snackar med någon om de som händer.... =/ Men jaja, ska börja öppna mig mer kanske...? Det skulle nog göra mig gått...
Men ja... Kolla bloggar och sånt shit häner ju då!!!!
 
 
Gjorde den nyss? Vad tycks?
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0