Hemma

Möta Olivia vid centralen (Dimman stannade hemma, hon mådde inte så bra)
Kom till skolan
Hade bg
Gick till stastparken
Lekte lekar typ....
Lunch
Någon knäpp gr.uppgift
No more school today
Och sen stan! Träffade människor, boyfriend och några människor. 
Åkte hem
Åt lite mat
Det har hänt idag. Intressant, jag vet ;) HHAHAHAHhahahha, men nej! xD Jag skämtar lite bara. 
Jag har fått några komentarer om håret och min ring, bara bra komentarer fick jag ='') Så de är ju shit kul ^.^
Och ja... Imorgon är det mer skola.... =l Vill inte, men måste... =/ 
Om Dimman är bättre imorgon så åker jag hem till henne och då lagar vi lite mat, den maten vi ska göra i falun! Men jag säger inget om de, för ja... Jag vill inte att någon tar våran ide som är så bra!
Men ja... Vad mer säger man...? 
Jag har typ funderat en del på vissa saker. Som vrf jag enns har kvar min keps jag fick från en kille... De vet jag inte, jag gillar kepsen antar ja. För jag använder den ju! Och sen hur jag ska bli bättre på att äta mat.. Hur jag ska göra i skolan. Vad jag vill bli (vill gå barn å fritid, men jag är lite intresserad av att bli psykolog).. 
Men ja... Nog om vad lilla jag tänker på!
 
 
En bild från idre förra året. Bilden är på en älg som man åker mellan hans ben, för då får man en extra fart ner för den roliga småbarns backen. Älskar att åkta den!!! =P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0