Ja

DUBSTEP 4TW!!!!
Ja... Där vet ni vad jag gillar för musik! =D Eller vänta... Jag ÄLSKAR dubstep! =D
Men ja... Bråkade med ex boyfriend Kevin igen -.-'' Är en slyna och en bitch enligt honom... Men WHATEVER! Jag går ju knappast runt och tänker på allt negativt han säger till mig, jag tar de positivt, tar emot det.
Och ja... Jag åt mat nyss. FAN vad dåligt jag mår nu efter det! Bacon & ägg... Jo tack, idag kan man inte äta nåt eller? Jag ville ha vårrullar, men jag fick inte :c 
 
 
Gjorde denna bild. Texten kommer från en låt som jag tycker passar så himla bra i mitt liv...
 
Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: someone

vet hur förstörd Trolle är eller??? du borde be om ursäkt!!!! han blev typ destroyed depressed and everthing han tar ju nästan livet av sig gör nåt åt det :O annars kan ja bara hålla med han >:( och vet du att din nya BF är örbyhusare?? :/ så be om ursäkt till Trolle :)

2012-09-26 @ 20:01:01
Postat av: Someone

och vet du hur mycket han ångrar endel av orden han sagt det ät därför han är ledsen och deprimerad :/ så komigen va sjyst och be om ursäkt

2012-09-26 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0