Ja...

Mamma, pappa och Jonas är hemma nu. Får väl vara snäll och duktig så kan man kanske vara med på grillkväll imorgon!?
Och vad roligt, min pojkvän litar inte på mig -.-'' Det känns ju bra... Not! Om man är ihop måste man lita på varandra! Verkar seriöst inte som om han gör de :/
Men jaja. Ska inte klaga över mitt liv här. Kanske inte är så kul för den som läser att se? :/ Tänk positivt, som jag säger till andra... :/ Och prata om hur dåligt jag mår med dem som står mig närmast och pratar med mig. Ja, de ska jag göra!
Men ja.. Idag till maten får vi kött. Älskar kött! 
Och vad mer... Jag tror inte de va nåt mer jag skulle säga... 
Eller ju! Kl är över 16.00, har inte ätit nåt nu på över 30h, inte direkt mitt rekord, men ändå. De kanske inte hjälper mitt problem med mat...
Men jaja. Nu ska jag lyssna på ingen mindre än Skrillex och kolla bloggar! :P
Kom ihåg! Frågor tar jag gärna emot och svarar på. Så kom med dem!!! 
 
 
En bild på en finfin blomma jag tog. Är ganska stolt över den bilden ^.^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0