Ja...

Ja.. Då va kl någonting efter 22.. Då är det kväll...? O.o
Fick några super söta bilder på Kevin när han va mindre, fett söt säger jag bara.. Och nu vill han se bilder på mig!! D: Det ska han få se nästa gång jag träffar honom. För då tar jag med mig bilder, för jag vill se hans face!
Och så fick jag reda på att jag hade blåa ögon när jag va liten och nu har jag gröna (dem är grönblåa, men man ser typ bara det gröna).. Så det va ju lite roligt...
Och så tog ajg lite godis och läsk och gick in i mitt rum. Nu kan jag inte äta godis heller... :c För det lilla jag tog (det va sånt jag alltid brukar äta), mår jag nu illa av D: Så nu kan jag inte äta godis mer :'c
Och ja... Jag ska nog kolla på någon serie nu när jag har skrvit klart detta... :3
 
 
Va på en strand hos mig med Dimitra. Det kanske inte syns... Men det är ett hjärtan i sanden... Bilden togs förra året..
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0