Kväll eller nåt sånt?

Det är kväll eller nåt sånt. Dampat lite har man gjort och sett 2 filmer. Så det har man gjort sen sista inlägget. Visst har jag ett liv...? Eller inte O.o xD Men en sak som är säker, de är att Slipknot är fan bäst!
Snackade med någon random kille på kamrat oxå. Han va fett boring i början, men vi gillade samma musik. Och sen helt plötsligt blev han en annan person och skrev shit som om att han va polisanmäld för nåt... Wow, vad badass va..? NOT!! Seriöst..?
Och sen, vrf säga nåt helt random..? Typ "Jag hade gruppsex igår" WOW, JAG BRYR MIG SÅ MYCKE... NOOOOOT!!! -.-'' Assåh, vrf en säga en sån sak..? Det är en KBRY sak att säga igenligen, men man vill väl vara "cool", så man säger det...? Seriöst, killar kan vara så korkade ibland. Spec över internet. Och detta hände över internet på kamrat. Det va ju lite random för mig bara.... O.o
Och ja... Vad mer då... Ska upp typ 10 imorgon!! =O SHIT vad tidigt! Och så är jag typ "pigg" nu... Så hur kommer detta sluta? Komemr jag dygna en natt till eller? Kanske, vem vet? ;) För nu är jag liksom hemma och har INTERNET på min dator =3 Men det kanske inte skulle vara så bra för mig om jag dygnar 2 dagar irad... MEN WHATEVER! YOLO U KNOW!
Okey.... Jag är övertrött... Så min humor blir knäpp... =P Men du läser väl ändå? ;) För hur sak du annars kunna veta vad jag skriver. Jag kanske skriver ett viktigt meddelande någonstans och då är det du som läser allt som får reda på det!! ;) Men det finns inget sånt meddelande, än vad jag vet ;)
Okey, seriöst nu...? =/ Jag har typ huvudvärk, den jobbiga sorten då alvedon inte funkar. Men det är ju bara jag. Jag är oxå övertrött... Det är typ min förklaring till allt knäppt över... Jag vill inte läsa detta när jag får sova och tänker klart sen... Men det kanske vore bra...? 
MEN WHATEVER! Nu slutar jag skriva och lägger upp bilden och sen ska jag... Hmm... Jag venne =P
 
 
Den gjorde jag oxå för länge sen.. Men den är så san än! För HALLÅ! Jag skadar mig själv har jag nydligen märkt (vill inte ha någon jäla uppmärksamhet för det!) och sen är det lite musik där =3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0