Kväll eller vad?

Jaha. Då har man ätit mat, lax & ris.
Åkt till hästarna och gett dem mat. Gosade med min "polare" Harri, han är så gosig med mig. Inte som Algot :(
Kom hem och fick PAJ!!! :D Blåbär och hallon paj med vanlij sås :3
Och nu sitter jag vid dator, lyssnar på musik, smsar & bara njuter av att det är svalt i mitt rum. Jag venne, men det va fint väder idag!!! :D Varmt, skönt och sol. Så ska en sommar va! 
Men ja... Vad 17 gör man annars? Kanske gillar läget? Njuter av sommarlovets slut? Hatar att skolan börjar snart? Ja, allt det gör man! Men vad ska man säga? 
Juste, pappa påpekade att ajg går upp för tidigt när det är skola. Bussen till stan går kl 07.10, så jag går upp kl 06. Under tiden tar ajg på min kläder, fixar håt, sminket, tänderna, kollar väskan & ibland äter jag frukost. När jag äter, så kan jag inte äta snabbt, för då mår jag piss.
Men nu SHITER vi i skolan va!? Det är sommar! INGEN SKOLA NU!!!
 
 
Bild tagen utanför skolan...
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0