Kväll va?

Wiii! Det är kväll och natt människan är vaken! Men snart ska man sova... För skola imorgon har man.... :/
Men ja... Kom precis på Bellas och mina gamla sommar planer ;) Ska vi kolla vad jag har cheka av då? 
() Åka till Stockholm
(x) Vara på stan så mycke som vi kan
(x) Krossat ett hjärta
(x) Varit på grönan med en vän
(x) Träffat nya människor
(x) Varit på konser
() Åkte till liseberg
Så... Av alla 7 saker, har jag gjort 5. Känner mig ganka awesome här kanske... Krossat ett hjärta, det kanske inte är så bra... Men nu har jag gjort de, så det finns inget att göra åt de. 
Men jaja.. Ska nog börja lugna ner mig, varna ner och göra mig redo för att dejta kudde & gosedjuren! 
 
 
Ja... Jag fick leka med Saras kamera och hon fick leka med mig :P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0