Måndag

Assåh omg, fan vad död jag är!! Dx Assåh shit, jag är typ frogad. VAFAN HADE BELLA I MATEN OCH DRICKAN!?!?!? :o Men nee... jag bara dygnade med Madde hos Bella. Men nu är jag hemma och jag ORKAR INTE skriva om ALLT som hände... Så snabbis:
Buss, baklucka, mat, grilla, dricka, flum, vatten, sova, bus, dygna, pojkvän, snarka och hem. 
Men assåg shit! Jag är fan helt borta typ! Skulle berätta lite för mamma om vad vi gjorde, fan vad jag lätt död igenligen! Men jaja, jag är ju trött så... Och jag har typ 3miljoner bilder i min kamera att gå igenom Dx Men jag klarar det va...? 
Och ja... Idag vet jag inte vad jag får för mat. Men om det inte blir nåt så gör jag mina mumsiga vårullar :D
Och här kommer en vecko planering!:
Måndag (idag): Död å sova
Tisdag: Åka till pappas morfar (han är 96år... =/)
Onsdag: Åka till grönan med Olivia
Torsdag: Första dan i skolan (HATAR)
Fredag: Utvecklingssamtal och kanske skaffa kort. Samt KANSKE åka till boyfriend och sova....
Lördag-söndag: SOVA SOM FAN!!!!
Och ja... Vad tycker jag om att skolan börjar då? Jo, jag gillar itne det. Visst, jag får träffa mina vänner och de, men ändå. Jag får träffa alla dem ajg inte gillar, gå upp tidigt varje morgon, jag måste göra skolarbete, jag måste lära mig nåt och jag måste höja mina betyg. För kom överens med mammas moster om att jag får en viss summa pengar och jag höjer mina betyg... Så höja betygen vill jag, för då får jag ju pengar :3 
Och få ett kontokort, fan vad skönt de känns. Har inte fixat nåt än -.-'' Men på fredag SKA jag fan fixa ett! För jag vill ha ett, för då kan inte mina vänner i skolan låna pengar av mig och sånt. Och då har jag har mer koll på mina pengar bestämer jag.
Men ja... Ska dö nu.....
 
 
 
Gammal redigerad bild. Hittade ingen bättre....
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0