Måndag

Yeah... Måndag igen då.. Varit ihop med Kwvin i 1 vecka.. Dagens snabbis då..
Stan, vänner, kille, cola, buss, jordgubbar, kamera, hem, mat & glass..
Stan och vänner är väl inget nytt kanske. Men vi träffade en kille som heter Jonas. Åkte buss, ja, det är väl självklart... O.o Åt jodrgubbar med Olivia och tog kort. Kom hem och fick mat och sen glass med vanlij sås. 
Chill kan man fråga... Men ja.. Det va lite chill de. 
Och ja... Är hemma nu då... Jag har seriöst inget planerat någon annan dag, men torsdag kanske man drar till stan. Beror på om jag får.. 
Och nästa vecka ska jag till Grönan (om det blir av de vill säga). Och jag får ta med en vän, vet precis vem jag vill ha med ^.^ Hoppas att hon får bara! För det skulle bli shita kul! För jag vet inte vem jag skulle ta med annars.. :/ Vill ha med en som ÄLSKAR att åka alla dem roliga sakerna och inte fegar ut om dem verkar för läskiga. Så... Ja...
Och ja... Jag har ingen anning om vad jag ska göra senare ikväll.. Kanske kollar på någon serie, kanske lyssnar på musik, kollar på en film... Jag har ingen anning. Jag får väl se! 
Men nu ska jag kolla andras bloggar och sånr shit. Logga in på kamrat och bdb för att se om når har hänt där... 
 
 
Bild från nyår hos morfar... Raketen fastnade i marken och jag fick denna bild :3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0