Mer om mig då

Ja.. Jag kommer på saker då och då som jag inte säger... Så här kommer mer!!
 
Jag sover med gossedjur, för dem är en trygghet för mig.
Jag pratar i sömnen å de kan hända att jag snakar
Jag älskar lekparker å sånt
Jag har svårt med nya människor, för jag blir typ blyg
Med vissa nya människor så "klickar" jag direkt med dem. Då är jag inte så blyg och jag försöker få kontakt med den och prata med den.
Jag kan ge bitch-blickar omedvetande
Jag har musarmar, vilket gör att mina handleder är känsliga och jag kan få ont i dem
Jag har dåliga fötter, för ibland får jag så ont att jag inte kan gå
Jag skadar mgi själv ibland, både medvetande och omedvetande. Jag venne vrf, men det bara e så
Jag har en livlig fantasi
Jag tycker inte att jag är söt/vacker/snygg/het/sexii eller någonting annat sånt
Jag har blandade kännslor när det gäller min fam å min släkt
Jag har shit dåligt morgonhumör. Jag kan bli så jäla förbannad på morgonen att det inte finns
Jag kan ibland fantisera mig in i ett bättre liv
Jag har nästan ingen kontakt med min gammla klass från Knutby. Pratar å är bara med 3 av dem.
Jag tycker att emo-stilen är fett snygg. Gillar håret, kläderna, alla smycken, sminket och de. Men att skära sig gör inte alla emon och de är inget jag föredrar
 
Ja... De va lite mer om mig :P
Och komentera gärna frågor till mig! Fråga vad som helst så svarar jag på de!
 
 
Ett par örhängen jag gjorde till mig för ca 1 år sen =)
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0