Mer om mig

Ja.. Jag läste inlägget "Om mig" och såg att jag hade missat några saker. Så ska skriva dem här nu! :P
 
Jag kan ibland igga människor, men då ska man inte ta illa upp. För ibland iggar jag allt & alla. För då orkar jag inte med någon typ.
Jag älskar att ha ett levande ljus i mitt rum, när det är mörkt. Jag tycker det är mysigt.
Jag ska sluta att hoppas på saker helt. För när jag hoppas på nåt, så blir jag nästan alltid besviken när det inte händer. 
Jag gillar att fixa smycken. Jag ger bort sånt i födelsedagspresenter till mina vänner och jag tycker det är kul.
Jag tycker, om man ska ge sin vän en present, då ska man nog ge hen nåt sån betyder nåt. Inget man letar efter i sista sekunden eller nåt man hittar hemma. Om man se ge bort nåt så tycker jag att man ska ha lagt mer mycke tid på det, göra ett smycke eller en teckning. För då lägger man ner tid att göra det till sin vän och då uppsattar man den mer. 
Jag är inte helt svensk. Är halvfinsk och är stolt över det. 
Jag har gått i en shit skola från F:an till 6:an. Så min svenska å engelska är inte så bra pgd av det. 
Jag har en massa jobbiga minnen som jag inte kan komma över helt och jag typ "jobbar" på att komma över dem.
Jag har blivit strypt av min bror, så jag tycker inte så spez om att man har sina händer runt min hals.
Min mamma har hotat med att lämna oss, för ajg bråkade med henen i 1 vecka. Sen drgo hon i 3 dagar och jag va helt chill med det, men sen kom hon tillbaka. När jag sa det till mina vänner så blev dem oroliga, men jag va fett chill med det.
Jag är en djurvän. Har haft djur i hela mitt liv! 
Jag har färgar håret sen jag gick i 4:an. Ända sen dess har jag inte haft min naturliga bruna hårfärg, men nu kan man se den lite... Men sak snart färga bort den.
Jag har velat haft piercing sen jag gick i 4:an, så i 4 år hade jag velat skaffa piercing. Och så fick jag det den 22/3, 2 dagar innan jag fyllde 15, sammadag fick jag min HTC mobil. Så jag va ju helt klart glad den dagen!
Jag gillar inte när någon tror att dem känner mig, när dem igentligen inte gör det.
Jag tycker, om man har en vän och säger en viktig/jobbig/händelse till en, så ska vännen stöta/prata/förstå en, inte skälla på en och sånt. Man ska förstå och sånt.
Att ha mina bästa vänner runt mig betyder mycke för mig. Dem som jag är med mest, dem som förstår mig och stötar mig i allt. Det är viktigt för mig att veta att dem är där och stötar mig i mitt liv. 
 
Du som läsare för gärna komma med frågor till mina inlägg som handlar om mig, om det är nåt du inte förstog, så jag kan förklara hur det ligger till. 
 
 
En "stol" jag gjorde i ett bild projekt i skolan. Gissa vilken Pokémon det är ;)
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0