NAAAAAAT!!!! =D

Natten kommer, natten går, men kvällsmänniskan består!!! =P
Ja.. En viss Emmie ringde mig strax efter 00.00. Hon sa att jag va bäst i världen och att hon älskar mig mest... Min ända tanke va "hur mycke har hon druckit?" Men kul hade jag, så Emmie bjöd på lite skratt. Men jag älskar henne sjukt mycke ändå! <3
Och sen fick jag frågan av en tjej på kamrat om jag va bi. Och nja... Jag är nog inte bi.. För jag har inte haft några känslor till en tjej på de sättet, dras mer mot killar liksom =3 
Men ja... Jag har redigerat 2 bilder!!! =D Ska lägga upp dem oxå =3 
Och det kanske är dags för mig att sova lite...? Med tanke på när jag ska gå upp... =/ Så jag orkar liksom. Annars kan jag dygna, men då ska jag dygna 2 nätter irad... :o Antingen klarar jag det, eller så gör jag de inte... Undrar vilket av dem jag gör... Men ja.. Jag ska nog göra mig iårdning till sängen och fixa lite, kanske sitta lite till här vid min dator och sen sova...?
 
 
Mina 2 biler jag fixade ^^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0