Naaaaatt

NAAAAAATT!!! :D Och SHIT vad ont i benet jag har!!! :D Jag har haft ont hela dagen :c PAIN!! 
Men jaja. Under tiden har jag spelat monopol med Jonas å Herman, ätit pudding och skypat med Olivia.
Olivia vet inte än om hon får följa med mig till Grönan. Hoppas VERKLIGEN på att hon får!!!
Och Bellas grillkväll.. Börjar faktiskt undra om jag vill vara där. Det blir säkert jätte kul.. Men sen vet jag inte vilka som kommer. Kommer Sebbe, då är jag inte där. För jag vill verkligen inte vara med Bella när Sebbe är med. För jag blir alltid 4-ever alone då... Även om jag/dem försöker få in mig i samtalet, jag blir alltid ensam. Så jag undrar om jag ens vill vara där...
Och ja... Det är natt.. Har inget spez att göra om natten... Lyssnar just nu på underbara Skillet, låtarna är så SJUKT bra! 
Och ja... Hm.. När jag vaknar sen ska jag hjälpa till hemma så jag får pengar. För jag vill köpa min ring och det kostar pengar.. Och jag vill inte låna pengar av någon, även om dem bjuder så vill/kan jag inte. Det känns liksom inte rätt typ... :/
Glöm inte att ge mig frågor att svara på!!!
 
 
En bild på min super duper söta å mysiga katt Trolliz ^w^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0