Natt ja

Då va det natt igen. Natten kommer, natten går, kvällsmänniska består.. XD Random? Ja, kom på den nyss xD Men iallafall... Jag har snackat med Olivia i över 1h och 35 min... Det är ganska länge! Minsn första gången vi träffades, vi sa inte ett ord till varandra och nu pratar vi varje dag xD Det är shit kul! :D
Men ja.. Ska upp kl 10 imorgon D: Hemskt! Men jag har iallafall fixat kläderna och då har man bara smink, tänder och hår kvar att fixa. Vill se bra ut när jag träffat Kevin ju! Och så ska man snacka med både Emelie och Olivia imorgon. Olivia ska få reda på en sak som hände mig förr och Emelie, jag vet inte riktigt vad vi kommer snacka om, men nåt. 
Och ja... Jag gör man då.. Jo, man lyssnar på skillet. ÄLSKAR Skillet! Så jäla bra musik assåh! 
Och ja... Jag släppte in en katt. Cupido va tydligen ute och blöt. Nu är han inne och busar med Elsa hör jag... 
 
 
Vad ska jag säga...? Jag ÄLSKAR att leka med elden! :D
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0