Natt...

Natten kommer, natten går, men kvälls människan består! 
Yeah, kvälls människa är ja! Det är fett nice. Men jaja. Det är typ natt nu... O.o Och så ska man upp typ 10.. Så det kanske är dags att sova... xD Eller inte xD Jag.. .Sova.. Nu..? HAHA Kul. Men seriöst. 
Hittade en bild på en HEEEEET killes kropp, seriöst. Skickade en bild till Olivia, hon fick samma reaktion som mig. Assåh, den bilden.. MAGRUTOR!!! *dreglar* 
HAHAH, men nej. Jag dreglar inte xD Men snygg va han!
Så... Vad gör man nu da? ;) Jo, är inne på fb, spelar att spel, skriver detta inlägg och är inne på kamrat. Där kan man träffa så många awesome personer!
Men ja... Under kvällen...? Så har jag diskuterat lite med Kevin då.... Jag blev lite gråtfärdig, men det shiter vi i nu! 
Och... Ja... Hmm.. Katterna som är inne busar lite... Kanske inte så himla jätte intresant, men det är sant! :P
Och ja.. Jag har myggbet överallt typ. Inte kul. Myggorna äter upp mig, bokstavligt tallat! D: Minns när jag sist förlorade lite blod, blev SHIT seg och trött. Jag orkade inte göra nåt D: Bella va med då, jag va seriöst död. Men det va jätte kul att se mitt blod rinna ur armen :3 Men sen kom alla andra prov som inte va så kul då... :/
Men iallafall, shit i det nu! Det va ett tag sen!
Och ja.. Vad gör man på natten då? Ska jag ta fram kläder till imorgon, vet typ vad jag ska ha, men kan ändå vara bra att ha dem framme? 
Men ja.... 
 
 
Bilden är inte ny då. Hade helt svart hår och det va skola då. Men jag måste säga, jag älskar hur fin den bilden blev! (inte för att jag är ego, men jag tycker bara det)
 
Mvh Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0