Natten

Jaha ja.. Då va det natt igen.
Har pratar med Olivia och saker och skrattar. Vi har alltid så kul när vi pratar i tele xD
Och jag är så lycklig över mig pojkvän. Jag har lagt mina fingrar på läpparna flera gånger och jag log varje gång, det gjorde jag när vi hånglade första gången med. Seriöst, jag har nog aldrig haft en gulligare pojkvän än honom! Gaaahaaa, jag typ dör här för att jag är så glad just nu!!! 
Men ja.. Ska upp kl 10... Bara för att jag ska till hästarna. Men Olivia sak ringa mig snart igen, så jag får vara uppe lite till, tills hon ringer mig allafall... Och om jag är uppe mer så kan jag ju smsa mer min min underbara pojkvän :3
 
 
Jag och underbara pojkvän Kevin :* <333
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0