Om mig

Ja, detta inlägg ska handla om mig. För det är en del personer som inte förstår och jag hoppas att detta kommer att hjälpa dem.. Så.. Då börjar jag.
 
Jag hatar att prata i tele med killar, jag venne vrf, det bara är så. Det är ganska obekvämt för mig. Finns några kilalr som jag kan snacka med i tele, men dem är nåt extra. 
Jag älskar tugumi! Är jag på stan, då har jag tugumi med mig. Men jag HATAR när alla vill ha tugumi av mig!
Jag älskar K-pop. Jag venne vrf, men det är nåt med musiken jag gillar.
Jag hatar när man är "på" mig om saker. Killar kan vara "på" mig om saker och det gillar jag verkligen inte. 
Om jag är arg, då märker man det.
Om jag mår dålig, då märker man inte det. För jag döljer hur dåligt jag igenlitgen mår.
Man ska inte fråga vrf ajg är arg (eller sad elelr va fan jag är), om man inte har bevis på det. För jag kanske igenligen är glad, fast jag ger korta svar.
Jag fattar verkligen inte hur man kan må dåligt övet ett ex, jag fattar inte det. Om hen inte såg det bra i en, gjorde slut på ett hemskt sätt eller va fan hen gjorde, så shit i det. Ta inte åt sig, glöm hen. Jag fattar inte hur svårt vissa kan ha med det. Jag fattar vekligen inte det. Men det kanske oxå är för att jag kommer över killar snabbt, kanske för snabbt.
Min fam som jag inte träffar ofta, dem älskar jag och dem vill jag gärna träffa. 
Musiken jag lyssnar på är blandad, jag lyssnar på allt möjligt. 
Jag har kort stubin, det är en viktig sak. Jag är lätt irriterad.
Om jag blir arg och säger saker som "dra åt helvete" til någon. Shit i vad jag sa, ta inte åt sig av det. Kom till mig dan efter och låsas som om inget har hänt. För jag minns dan efter inte vad jag sa. Så det blir bra igen om man låsas som om inget har hänt. 
Jag säger vad jag tycker. Om jag inte håller med en, så säger jag det. 
Jag älskar choklad, det är så gott. 
Man kan inte få mig att gråta och sen må dåligt över någon, för jag tar inte åt mig av det man säger till mig. Om någon säger "jag hatar dig" (har hänt), så skämtar jag bort det. Jag tar inte åt mig av det.
Jag hatar när andra försöker vara som mig, för jag är one of a kind. Ingen annan passar att vara som mig.
Jag hatar att bråka, samtidigt som jag älskar det. Det bara är så. 
 
Ja... Det är en del om mig som kan vara bra att veta... 
 
 
Jag posar... Det va för drygt 1 år sen!!!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0