Onsdag

Yeah.. Onsdag... Vad har hänt hittills då...? Jo.. Jag har kollat på tv och hjälpt till hemma. Mamma drgo till grannen, för hon blev sur på mig, inget ovanligt och jag har slutat bry mig om det! Men ja... Jag har gått ut med hundarna 2 gånger, tömt och fullt diskmaskinen, tömt på diskmaskinen, gjort rent i kattlådan, hämtat posten och tömt tvätten. Sen tog jag upp några av mina nya kläder och satte in dem i min garderob. Så jag har varit duktig idag! :D Nu lyssnar jag på Kevins och min låt. Den är shit bra! 
Jag åkte inte till hästarna idag.. Det blev inte så.. För hovslagaren skullr dit kl 10 tydligen, och då vaknade jag... Så det gick ju inte. 
Så gulligt. Elsa har busat med Cupido och Trolliz idag. Till och med Trolliz och Cupido har busat. Det är så gulligt! :')
Men nu ska jag chilla lite, lyssna på musik, spela nåt spel och bara chilla :3
 
 
En bild på mina älskade nitar!!! :D
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0