Random om mig

Rublriken säger random om mig, och det stämmer. Ska skriva random fakta om mig som kan vara bra att veta...
Jag säger vad jag tycker
Jag blir off när jag kollar på mina serier
Jag är väldigt lätt irriterad
Jag blir trött om jag inte får sova
Jag är ganska närgången när det gäller killar jag gillar typ...
Jag sover länge oftast
Jag har dåligt morgonhuör
Jag måste lyssna på musik varje dag
Jag måste alltid ha tuggumi om jag är på stan
Jag hatar att bråka, samtidigt som jag älskar det
Jag leker inte med killar jag gillar
Jag är äkta
Jag är one of a kinde
Jag hatar när andra försöker "kopigera" mig
Jag behöver mitt spez ibland
Jag älskar djur
Jag skriver texter/dikter ibland
Jag älskar kött
Jag trivs väldigt bra i Uppsala
Jag älskar att vara med på bilder när jag själv väljer
Jag gillar att ta bilder
Jag blir ofta bra på bilder (kanske varker ego, men det är sant, ibland får mina vänenr till shit bra bilder på mig!!)
Jag är så trött på skolan
Jag gillar inte när man försöker tvinga mig till nåt
Jag har problem med saker vid min mun 
Jag har en sjuk humor
Jag älskar skräckfilmer, dem är mer komedi för mig än läskiga
Jag gör denna lista för att jag inte har nåt annat för mig
 
Yeah... Some random shit... 
 
 
En bild på mig som vi tog i skolan...
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0