Random saker

Kommer skriva random saker nu... Läs om du orkar!
Olivia har en pojkvän! =D Han heter Totte och gillar Pokémon, så han är okey då. 
Jag saknar mig morfar! Har inte träffat honom eller kusinerna på hans sida sen nyår, det är hesmkt!
Det finns nya bilder på fb ;)
Jag gillar inte skolan, det är så tråkigt att vara där och nu går man i 9:an. Det betyder gymnasieval och allt sånt :c Vet vilken linje jag vill gå på, men inte vilket gymnasium :c
Jag är trött. Sover inte som jag ska och då blir jag trött.
Jag måste köpa en ring snart! För jag orkar inte ha min pinne i läppen och pinnen måste jag igenligen oxå byta, men jag byter när jag får min ring!
Det va några random saker....
Kom gärna med frågor påminner jag om! Vore kul om jag fick någon/några att svara på!!
 
 
Bild från grönan. Totte tog kort på mig när jag åt sockervadd, så han bad mig trycka ner ansiktet i sockervadden... Jag gör typ de va..? Jag gillar sockervadd... 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0